$0.00
Зробити замовленняУмови співробітництва та повернення товару
Шановні партнери та клієнти компанії OptiTrade!
Звертаємо Вашу увагу на те, що ми маємо прямі поставки з Китаю!
Товар отримуємо "Новий" і перед відправкою не перевіряємо його на працездатність, якість, комплектацію, зовнішній вигляд тощо.
При заводському браку товар можна повернути згідно з наведеними нижче правилами!
Правила повернення та обміну товару:
- Товар на повернення та обмін приймається виключно з копією видаткової накладної та докладним описом причини повернення або заповненим бланком нашої компанії;
- Товар списується/змінюється якщо з моменту його відвантаження минуло не більше 4-х місяців;
- Товар з явними ознаками зношування виробів, механічними пошкодженнями та в неповній комплектації не є заводським браком, а значить поверненню та обміну не підлягає;
- Товар не приймається, якщо упаковка пошкоджена (написи маркером, будь-які наклейки, цінники);
- Товар з описом «без гарантії» поверненню та обміну не підлягає;
- Чохли обміну та поверненню не підлягають;
- На товари з вбудованим акумулятором гарантія 3 місяці;
- Товар вартістю до 1,5$ поверненню та обміну не підлягають;
- Товар з розпродажу/акції – без гарантії, обміну та повернення не підлягає;
- Питання наявності товару або технічне пошкодження товару за накладною розглядаються протягом трьох днів з моменту отримання;
- Товар на повернення та обмін, приймаємо та відправляємо виключно з наступним замовленням;
- Терміни прийняття повернення від 10 до 22 днів з дня надходження товару на склад;
– Транспортні витрати на повернення бракованого товару оплачує покупець.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на нових Клієнтів, які купують товар з метою власного користування! Отримали не той колір або не той дизайн-обмін теж немає!
Оплата і доставка:
Оплата провадиться за безготівковим розрахунком.
Доставку здійснюємо за допомогою транспортної компанії «Нова пошта».